Keresés ebben a blogban

2020. augusztus 8., szombat

The Last of Us II.

 a Naughty Dog hülyét csinált a rajongóiból?


 Szerintem igen!!!!!


Nem túlzok ha azt mondom, hogy a Last of Us 2 volt az év legjobban várt játéka. Hiszen az 1 rész a mai napig nagy népszerűségnek örvend, a remek történet vezetése valamint grafikája miatt. 

Egy igazi igényes darab. Ugyanez a folytatásról is elmondható, viszont a történet valami ótvar lett én komolyan úgy érzem, hogy a fejlesztésért felelős Naughty Dog fogta és egyszerűen arcon köpte a rajongóit. 


A leginkább az zavar, hogy maga a cég elégedett a játékkal! Hogy mi?! Könyörgöm a játéknak gyakorlatilag nincs értelme, a lezárás egy nagy kalap nulla. Valamint sajnos ki kell jelenteni, hogy mindenki kedvenc karaktere Joel  kvázi a semmiért halt brutális és hozzá méltatlan halált. 

Dramaturgiailag fontos lett volna, ennek a karakternek a halála ezt megértem. Hiszen ez mozgatta volna előre Elliet a fő karaktert. 


De amint a játék a végéhez közelít, sajnos nagy csalódást okoz. Az egész történet a bosszúra építkezik és, én vártam volna egy nagy epikus harcot Abby és Ellie között aki beteljesíthette volna a bosszúját, és a kegyes halált is megadhatta volna. 

De aztán mi történik?! Elárulom, semmi!!! Egyik jobbra, a másik balra és viszontlátásra. Ráadásul Ellie a családját is elveszti! Ennek aztán volt értelme!


Ha szeretnétek egy igazán igényes végigjátszást végignézni, akkor nagy szeretettel ajánlom nektek ezt a csatornát!!! Valamint más igényes játék tartalmat is találtok itt!! 😉





Végigjátszások:


















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése