Keresés ebben a blogban

2020. augusztus 8., szombat

Five Nights at Freddy's: Security Breach

Vissza a múltba...



A scottgames.com teaserek sokaságát szabadította ránk, a közelgő új játéka apropóján. Bizony, ha hinni lehet a pletykáknak az új Fnaf játék ez év végén, vagy jövő év elején jelenik meg. De miért vissza a múltba?! Mert a fő téma a glam rock, mely a 70-es évekre volt jellemző, és ezért a történet régebben játszódik mint a Fnaf 1-es események.  

Chica és Freddy mellett új karakterek kerültek még bemutatásra, ők Roxanne Wolf és Montgomery az aligátor. Itt nem élvezhetjük, Bonnie vagy Foxy társaságát. Viszont érdekesség, hogy az egyik teaser képen láthatunk egy emberi karaktert, ez a leányzó valószínűleg az általunk irányított éjjeliőr lesz. 


Egy helyszín váltást is megélt a játék, ezúttal ugyanis egy plázában kell majd helytállnunk és nem egy étteremben. Rendkívül érdekes lesz, én Fnaf rajongóként nagyon várom a játékot.

Új animatronikok:

-glamrock Freddy


-glamrock Chica


-Roxanne Wolf


-Montgomery Gator


Lektorálta: Zilahi Roland

2 megjegyzés:

  1. Én is nagyon szeretem a fnaf-ot, de inkább mint történet. A fnaf 1-2 szerintem nagyon izgalmas volt játék menet terén, easter eggekben, törtenetben stb... Ez a pláza nagyon jól hangzik, de mekkora lesz ez a pláza? Mennyi kamera lesz a játékban? Izgalmas lesz a játék menet mint a fnaf 1-2ben? Hogyan illik ez az új rész bele a storyba?
    Nem tudom hogy ez hogy fog belemenni a fnaf világába de szerintem ez a játék túl lett már tolva minden értelemben. 1. 2. 4. Rész eléggé izgalmas, de nekem a 3. meg az 5.(nem tudom mi annak a neve. Amelyikben ilyen baba van) az teljesen kimaradt.
    Emlékszem még kiskoromban Minecraftban építettem fanf pályát egy public szerveren.:)

    Ui.: Bocsánat a helyes írásí hibáktól!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm,hogy írtál. Sajnos a kérdésekre nem igazán tudok válaszolni, hiszen nagyon titkolóznak a játék körül. A teóriák szerint, mivel a játék a glamrock kinézetre épül ezért ez a rész vissza fog térni a gyökerekhez.

      Törlés